Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej | Wydawnictwo Poligraf

Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad w Polsce nastąpił proces budowania modelu relacji inwestorskich, który zakłada aktywną i nowoczesną komunikację z inwestorem oraz twórcze rozwijanie narzędzi Investor Relations. Spółki giełdowe zdają sobie sprawę, że ze względu na konkurencję ich obowiązkiem jest dbać o poziom relacji inwestorskich oraz nieustannie go podnosić. Tylko aktywne działania IR będą wpływały pozytywnie na wizerunek spółki, zaufanie do zarządu, satysfakcję akcjonariuszy, a w rezultacie wzrost lub utrzymanie kursu akcji i optymalną wycenę spółki.

Autor: Anna Magdalena Krug(o autorze)

Książka drukowana

Stron: 252
Format: 145x205
ISBN: 978-83-88330-67-4
Oprawa: Miękka
Cena: 35.00