26 historii sukcesu + jedna | Wydawnictwo Poligraf

26 historii sukcesu + jedna

“26 historii sukcesu + jedna”- Nowe spojrzenie na marketing sieciowy. Branża, która w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy Zachodniej cieszy się uznaniem od ponad 40 lat. Dla wielu szansa na lepsze jutro i godziwe zarobki. W Polsce nadal mało znana i niedoceniana, często spychana przez krytyków do rangi gorszego zajęcia.

Magdalena Szewczuk, niekwestionowany lider marketingu sieciowego, postanowiła zrealizować kolejne ze swych marzeń – napisać książkę poświęconą tej branży. Zaprosiła do współpracy nad tym projektem swoich najlepszych liderów. Tak powstał niezwykły zbiór 26 historii osób, które związały swoje życie z marketingiem sieciowym. „+1” to historia samej Magdy, która do swoich 27. urodzin zdążyła zbudować strukturę liczącą ponad 40 000 Przedstawicieli, co daje jej najwyższy poziom w Planie Marketingowym firmy Betterware. Niezależna, z uśmiechem i wiarą podchodzi do wyzwań, realizuje najśmielsze marzenia; po prostu jest kobietą sukcesu, a wszystko za sprawą marketingu sieciowego.

Może więc warto przyjrzeć mu się z bliska?

Najlepszym wprowadzeniem do książki jest rozdział napisany przez Michała Mierzwińskiego, Dyrektora Zarządzającego Betterware Poland, człowieka cieszącego się opinią niekwestionowanego autorytetu w tej branży. Konkretnie i rzeczowo przybliża nam główne zasady marketingu sieciowego i zdradza „magiczną, tajemniczą i wielce niezwykłą formułę sukcesu”.

O wartości szkoleń pisze Renata Frączkiewicz-Krzal, Dyrektor Sprzedaży Betterware Poland. Przekonuje, że w tej branży – jak w żadnej innej – można nauczyć się wszystkiego od podstaw. Nie ma znaczenia, kim jesteś, nie liczy się Twój wiek, staż pracy, doświadczenie, płeć czy zasobność portfela. Tutaj każdy ma równe szanse. I nigdy nie jest za późno, by zacząć.

Powodów, by sięgnąć po tę książkę, jest wiele. Jednym z nich może być Twoje poczucie niespełnienia i pragnienie zmiany dotychczasowego życia. Czas poznać nowe możliwości.

Autor: Magdalena Szewczuk(o autorze)

Książka drukowana

Stron: 174
Format: 148x210
ISBN: 978-83-62752-66-9
Oprawa: Miękka
Cena: 29.00