Pomagamy Autorom zaistnieć
na rynku wydawniczym
- wydamy Twoją książkę
i pomożemy Ci ją sprzedać
Nr 1 w Polsce! Ponad 500 Autorów!

Szybki kontakt: (71) 315-39-13 biuro@fortunet.eu
lub zostaw nr telefonu – oddzwonimy:

Wydaliśmy

iPhone - programowanie dla początkujących

Autor: Paweł Niedzin & Bartosz Polender .
Stron: 448.
Format: 165x240.
ISBN: 978-83-62752-70-6.
Oprawa: Miekka
Cena: 39.99

Niniejsza książka powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw pisania aplikacji dla urządzenia mobilnego jakim jest iPhone. Aby wyjaśnić czytelnikowi tajniki programowania obiektowego oraz zalety języka Objective-C, autorzy przedstawiają w książce bardzo szczegółowo opisane przykłady praktyczne, które zostały zgrabnie powiązane z łatwo przyswajalną wiedzą teoretyczną. Jeśli interesujesz się rynkiem aplikacji mobilnych to zapewne wiesz, że programistów znających tajniki środowiska iOS SDK mamy w naszym pięknym kraju niewielu. Nic w tym dziwnego, skoro większość publikacji dotyczących tworzenia programów dla iPhone'a, pisana jest w języku angielskim. Książka, którą trzymasz w dłoniach pozwoli Ci, drogi czytelniku, zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musiałbyś spędzić na wertowaniu obcojęzycznych tekstów. Bariery językowe to jednak nie jedyna przeszkoda w zdobyciu wiedzy potrzebnej do pisania aplikacji mobilnych dla systemu iOS. Nawet doświadczeni programiści, próbujący przedrzeć się przez gąszcz informacji, często napotykają na swojej drodze masę problemów biorących się choćby z nietypowej (np. w porównaniu z C++) składni języka Objective-C. W tej książce znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania oraz zdobędziesz potrzebne informacje, dzięki którym nauczysz się samodzielnie programować iPhone'a. Oto niektóre z zagadnień omówionych w niniejszej publikacji: • Środowisko pracy: Xcode, Interface Builder, iOS Symulator, Instruments • Podstawy programowania obiektowego w języku Objective-C o zmienne, metody, instrukcje warunkowe, pętle, klasy, obiekty... • Zagadnienia dotyczące: wzorca projektowego MVC, protokołów, delegacji • Szablony aplikacji plus szczegółowe opisy wbudowanych metod • Rozwiązywanie problemów czyli Debugowanie • Tworzenie i obsługa tabel • Różne widoki w jednej aplikacji oraz przekazywanie danych pomiędzy widokami (wzorzec singleton) • Zapisywanie danych • Obsługa wbudowanych kontrolek • Projekt prostej Gry o Animacje o Dźwięki o Wykrywanie i obsługa dotyku o Detekcja kolizji obiektów • Praca z tablicami i słownikami danych Jeśli chcesz szybko opanować podstawy programowania iPhone'a, to ta książka jest właśnie dla Ciebie.